Subject 2923
Wykonuj nowe misje i zwyciężaj unikalnych bossów, aby zdobyć dodatkowy sprzęt i zwiększyć swoje szanse na przetrwanie w trudnych warunkach postapokaliptycznej Ziemi – i nie tylko – dążąc do powstrzymania rasy Root i ocalenia ludzkości.
Odkryj początki „Dreamersów” i dowiedz się, co łączy ich z przerażającą rasą Root w tej zupełnie nowej kampanii – kontynuując historię z Remnant: From the Ashes wyprawą do lokacji Ward Prime i kilku innych nowych miejsc.
W trybach Survival i Adventure pojawiają się nowe zagrożenia – ponieważ potwory, lochy i bossowie z Reisum zostają dodane do rotacji – podczas gdy tryb Hardcore otrzymuje zestaw nowych nagród. Dostęp do trybu Survival wymaga posiadania dodatku DLC Swamps of Corsus. Dostęp do trybu Survival wymaga posiadania dodatku DLC Swamps of Corsus.