Remothered: Red Nun's Legacy
Sicilya'da altı genç kızın ortadan kaybolmasından on üç ay sonra, yeni bir ipucu kabusu yeniden başlatır.
Gizemli bir kayıt, kızının hala hayatta olabileceği umudunu yeniden alevlendirince Susan, tüm mantığa aykırı bir şekilde, her şeyin başladığı yere gitmeye karar verir: Etna Dağı'nın yamaçlarında izole edilmiş, bir zamanlar Ashmann ailesine ait olan, harap bir asil konağı.
Umutsuz bir arayış olarak başlayan yolculuk, kısa sürede aile sırları, anılar ve takıntıların iç içe geçtiği bir korku yolculuğuna dönüşür. Susan, acımasız takipçiler, gizli semboller ve doğaüstü olayların labirentine çekilir. Gerçeklik parçalanıp karanlık güçler yükseldikçe, her adım onu gerçeğe ve kendisinden daha eski bir dehşete yaklaştırır.
Remothered serisinin hem yeni hayranlarını hem de uzun süredir hayranlarını büyülemek için yaratılan Red Nun’s Legacy, klasik hayatta kalma korkusu, gizlilik ve psikolojik korkuyu harmanlayarak algı, hipnoz ve çevresel manipülasyona odaklanan yeni mekanikler sunuyor.
Geçmişin üçüncü şahıs hayatta kalma korku oyunlarına yazılmış bu samimi aşk mektubunun atmosferini hissedin.