REPLACED
REPLACED is a 2.5D sci-fi retro-futuristic action platformer where you play as R.E.A.C.H. - an artificial intelligence trapped in a human body against its own will. REPLACED combines cinematic platformer, pixel art, and free-flow action combat.
Replaced is a gripping and gorgeous 2.5D action platformer, even though this AI-based adventure could do with a system update to completely iron out the bugs.