REPLACED
REPLACED, kendi iradesi dışında bir insan bedenine sıkışmış olan yapay zekâ R.E.A.C.H. olarak oynadığın, 2.5D bilim kurgu retro-fütüristik aksiyon platform oyunudur. REPLACED, sinematik platformu, piksel sanatını ve serbest akışlı aksiyonlu savaşı bir araya getiriyor.