Resonance: A Plague Tale Legacy - Heritage Pack
Unlock the Heritage Pack and add the Hero’s Blade, the Alec’s Pendant to your collection and an exclusive digital Artbook!
Claim the Minoan Sword and battle with precision, as every third hit unleashes a powerful strike that stuns your enemy. Wear Alec’s Pendant, an ancient treasure left by Sophia’s father, to boost all of your charms’ stats and gain the upper hand in battle. Explore the making of Resonance: A Plague Tale Legacy through a beautiful, exclusive digital artbook.