Resonance: A Plague Tale Legacy - Heritage Pack
Lås op for Heritage Pack, og føj Hero’s Blade og Alec’s Pendant til din samling, samt en eksklusiv digital grafikbog!
Få Hero's Blade, og kæmp med præcision, når hver tredje træffer er et kraftfuldt angreb, der lammer din fjende. Bær Alec's Pendant, en oldgammel skat fra Sophias far, der forøger alle dine charm-stats og giver dig overtaget i kamp. Udforsk skabelsen af Resonance: A Plague Tale Legacy via en smuk eksklusiv digital grafikbog.