Resonance: A Plague Tale Legacy - Heritage Pack
Odblokuj Pakiet Dziedzictwa i dodaj do swojej kolekcji broń bohatera oraz wisior Aleca, a do tego otrzymaj ekskluzywny cyfrowy album z grafikami!
Zdobądź broń bohatera i walcz z maksymalną precyzją – co trzecie trafienie prowadzi do potężnego ciosu, który ogłuszy wroga. Załóż wisior Aleca, pradawny skarb zostawiony Sophii przez jej ojca, by wzmocnić działanie pozostałych talizmanów i zyskać przewagę w walce. Zajrzyj za kulisy powstawania Resonance: A Plague Tale Legacy dzięki pięknemu, ekskluzywnemu cyfrowemu albumowi z grafikami.