Retro Racers 2
Arkadowa gra wyścigowa w stylu retro! Retro Racers 2 rzuca Cię w wir akcji z ulubioną przez fanów perspektywą z góry. Zbieraj klasyczne wzmocnienia, aby prześcignąć przeciwników, i odblokuj 12 wymagających torów. 3...2...1... START! Wróć do czasów dzieciństwa z Retro Racers 2!