Retro Racers 2
Retro Tarzda Klasik Bir Arcade Yarış Oyunu! Retro Racers 2, sevilen kuşbakışı görüş açısıyla seni doğrudan aksiyonun içine sokar. Rakiplerini hızla geçmek için klasik güçlendirmeleri topla ve 12 zorlu pistin kilidini aç. 3...2...1... BAŞLA, Retro Racers 2 ile çocukluğuna dön!