What contents can we expect in Early Access?
"During the early access period, all contents that have been developed will be available. This includes at least 4 different battlegrounds, 63 or more types of weapons, and 5 mercenaries. Features such as Party Play, Body Modification, Module System, Upgrade Parts, Customization, and Trade Post will be included as well.
We will be adding more contents on a consistent basis until the official release."
Currently we do not have a set date period. We will continue to develop until we can decide on the exact release date. Once we get a clear set date, we will make further announcements.
Game will be updated 1~2 times monthly. The update will cover new battlegrounds, characters, weapons, and systems. The update will also improve the systems already in place as well.