Revenge of the Savage Planet - Cosmic Hoarder Edition Upgrade
Revenge of the Savage Planet is an upbeat, satirical action adventure Sci-Fi. Jump, shoot and collect your way across vibrant alien worlds, uncovering new gear and upgrades, while discovering various hidden secrets.