Rhythm Towers Demo
On Planet Rhapsody, every beat counts! Lead a band of musical misfits to defend the AlgoRhythm by building and upgrading defensive towers!
Sure, you’re just a failed alien pop group who never made it to the big time, but damn it kid you’ve got grit. And you can keep a beat. Music is your world – so you gotta save it.