RIDE 5 - Born to Race Pack
As the name suggests, the Born to Race Pack includes motorcycles specifically built to shine on tracks such as the Vallelunga, one of Italy's most modern circuits!
Based on the S 1000 RR sport bike, the BMW M 1000 RR Racing Modified makes a further qualitative leap in terms of performance, reaching a maximum speed of 314 km/h with its use of carbon.
The hypernaked bike MV Agusta Brutale 1000 RR is the same, with 219 horsepower at 13,000 rpm and the aggressiveness of a Racing Modified, as well as the 1299 Superleggera with a twin-cylinder engine – making it one of the Ducati house's most powerful bikes, with only 500 samples produced.
Another rarity is the Honda CBR 600RR HRC, only available in Japan and designed specifically to compete in Supersport, along with its Racing Modified version, which is even more extreme!