RIDE 5 - Born to Race Pack
W pakiecie Born to Race Pack znajdziesz motocykle skonstruowane z myślą o osiągach na torach takich jak Vallelunga – jeden z najnowocześniejszych torów we Włoszech!
Wzorowany na motocyklu sportowym S 1000 RR model BMW M 1000 RR Racing Modified to skok jakościowy w dziedzinie wydajności, osiągający prędkość maksymalną 314 km/h dzięki zastosowaniu włókna węglowego.
To samo można powiedzieć o motocyklu klasy hypernaked MV Agusta Brutale 1000 RR o mocy 219 KM przy 13 000 obr./min i agresywności konstrukcji Racing Modified, a także o modelu 1299 Superleggera z silnikiem dwucylindrowym, co plasuje go wśród najpotężniejszych motocykli Ducati, a wyprodukowano go zaledwie w 500 egzemplarzach.
Kolejny unikat to Honda CBR 600RR HRC, model dostępny wyłącznie w Japonii i zaprojektowany specjalnie z myślą o klasie Supersport, wraz z jeszcze bardziej ekstremalną wersją Racing Modified!