RIDE 5 - Born to Race Pack
Adından da anlaşıldığı gibi Born to Race Pack, İtalya'nın en modern pistlerinden biri olan Vallelunga gibi pistlerde kendini göstermek için özel olarak üretilmiş motosikletler içeriyor!
Temelini S 1000 RR spor motosikletinden alan BMW M 1000 RR Racing Modified, maksimum 314 km/sa hıza ulaşarak karbon kullanımıyla performans açısından niteliksel bir sıçrama yapıyor.
Hiper sade motosiklet MV Agusta Brutale 1000 RR, 13.000 devirde 219 beygir gücü, bir Racing Modified ve aynı zamanda çift silindirli motora sahip 1299 Superleggera ile aynı agresifliğe sahiptir, bu da onu üretilen yalnızca 500 modeliyle Ducati markasının en güçlü motosikletlerinden biri yapar.
Başka bir nadir model ise yalnızca Japonya'da bulunan ve Supersport'ta rekabet etmek için özel olarak tasarlanmış Honda CBR 600RR HRC ve daha da ekstrem olan Racing Modified versiyonudur!