RIDE 5 - Credits Multiplier
Podwój kredyty zdobywane na koniec wyścigu dzięki RIDE 5 - Credits Multiplier, który ułatwi Ci pozyskanie ulubionych motocykli, a także pożądanych części i elementów do personalizacji!