RIDE 5 - Dreamer's Garage Pack
Sprawdź szybkie leśne odcinki, górskie serpentyny toru wijącego się przez doliny Sierra Nevada z aerodynamiką RSV4 Factory E5 firmy Aprilia, zmodyfikowaną pod kątem wytrzymałości. Albo wsiądź na BMW S 1000 R, łączący duszę supersportu z unikalnym charakterem roadstera.
Dosiądź Ducati V4 SP – lekkiego jak nigdy, idealnego do bicia rekordów prędkości na torze.
A na koniec wypróbuj ekskluzywny Mondial Piega z 2001 r. z limitowanej edycji lub poczuj klimat retro dzięki modelowi MV Agusta Superveloce 800 i nostalgię za wyścigami z lat 70.
Dreamer's Garage Pack dodaje do twojej kolekcji motocykle, o których wszyscy marzą!