Evet, oyun hiçbir eklenti satın almadan eksiksiz olarak oynanabilir.
RIDE 5, herhangi bir sürümden diğerine yükseltme seçeneği sunmuyor. Lütfen seçimini yapmadan önce Special Edition'ın mağaza sayfasını ziyaret et ve sana en uygun seçeneği seç. Temel oyunu aldıysan ve Special Edition'da yer alan içerikleri istiyorsan Season Pass satın alabileceğini unutma.
Eklentiler: Deneyimini genişletmek için Epic Games Store'dan eklentileri teker teker alabilirsin. Eklentiler kredi güçlendirmesi, ilave motosikletler ve pistler sunar: Lütfen her bir eklentinin mağaza sayfasında yer alan tanımları okuyarak eklentiye dahil olan içerikler hakkında doğru bilgileri edin.
Season Pass: deneyimini genişletmek isteyen kullanıcılar, eklentileri teker teker almak yerine Season Pass satın alabilir. Season Pass sahipleri yayınlandığı zaman 8 premium DLC'ye sahip olacaklar (33 motosiklet, 6 pist, Credits Multiplier). Season Pass'teki tüm içerikler Şubat 2024'e kadar yayımlanacaktır.
Tüm satın alımlar yalnızca Epic Games Store'dan yapılabilir. Bu yüzden özel olarak Epic Games'in platformunu kullanıyoruz.