RIDE 5 - Far East Pack
Hold on tight to the handlebar because these two Japanese racing bikes will have you hurtling through the air!
Step back in time with the stylish, aerodynamic, full fairing twin-cylinder Suzuki TL 1000 R, or enjoy riding a modern beast in the Z900 from Kawasaki. Boasting four cylinders of pure power, this supernaked has incredible torque at low rpm, so you can get the best start as you take on over 7000 rpm.