RIDE 5 - Far East Pack
Cofnij się w czasie dzięki stylowemu, aerodynamicznemu, dwucylindrowemu motocyklowi Suzuki TL 1000 R z pełną owiewką lub dosiądź nowoczesnej bestii Z900 firmy Kawasaki. Potężny, wyposażony w czterocylindrowy silnik motocykl typu supernaked cechuje się niesamowitym momentem obrotowym, dzięki któremu możesz wyruszyć z impetem i błyskawicznie pokonać ponad 7000 obroty na minutę.