RIDE 5 - Free Pack 01
Put your skills to the test with two lightning-fast naked bikes that combine power and excellent handling!
Slim and minimalist, with perfect Sugomi design, the Kawasaki Z1000 takes the iconic versions from 1984 and 2003 back onto the road in a modern redesign, for an even more dynamic and sporty ride.
And don't underestimate the sharp Suzuki GSX-S 1000 – its long-stroke four-cylinder engine will carry you to victory on winding mountain roads and tricky tracks, if you're able to control it.