RIDE 5 - Free Pack 01
Cechujący się smukłą i minimalistyczną budową w stylu Sugomi motocykl Kawasaki Z1000 stanowi odnowioną wersję kultowych pojazdów z lat 1984 i 2003, która jest teraz jeszcze bardziej dynamiczna i sportowa.
Nie lekceważ motocykla Suzuki GSX-S 1000, którego czterocylindrowy silnik o dużym skoku pozwoli Ci zwyciężyć na krętych górskich drogach i trudnych torach — pod warunkiem, że zdołasz zapanować nad pojazdem.