RIDE 5 - Free Pack 01
Mükemmel Sugomi tasarımıyla ince ve minimalist Kawasaki Z1000, daha dinamik ve sportif bir sürüş için 1984 ve 2003 ikonik versiyonlarını modern bir yeniden tasarım ile yola geri döndürüyor.
Haşin Suzuki GSX-S 1000'i de hafife alma... Kontrol edebilirsen uzun stroklu dört silindirli motoru, seni rüzgarlı dağ yollarında ve dolambaçlı pistlerde galibiyete taşır.