RIDE 5 - Free Pack 02
Virajları kolaylıkla almak istiyorsan Ducati Hypermotard 950 mükemmel bir seçim!
Ancak sade motosiklet gibi agresif bir maksi motard tercih ediyorsan hemen MV Agusta Rivale 800'e atla.