RIDE 5 - Free Pack 03
An 80s symbol, the GPZ 900R is the first Kawasaki to adopt the famous Ninja logo, which has become a reference point for enthusiasts.
A minimalist motorcycle, without fairing: the Ducati Monster 900 was one of the first naked bikes, marking a turning point thanks to its twin-cylinder engine's power.