RIDE 5 - Free Pack 03
80'lerin sembollerinden biri olan GPZ 900R, meraklıları için bir dayanak noktası hâline gelen ünlü Ninja logosunu benimseyen ilk Kawasaki motosikletidir.
Kaplamasız, minimalist bir motosiklet olan Ducati Monster 900, ilk sade motosikletlerden biriydi ve çift silindirli motorunun gücü sayesinde bir dönüm noktasını temsil ediyordu.