RIDE 5 - Free Pack 04
Wprost ze świata wyścigów SBK wjeżdża Honda VTR1000 SP-2 z 6000 obr./min i niesamowitymi osiągami!
Aprilia RSV 1000 R to przede wszystkim balans: szerszy kąt skrętu, stabilna rama i cieńsze panele boczne ułatwiają motocyklistom manewrowanie.