RIDE 5 - Free Pack 04
Straight from SBK racing, the Honda VTR1000 SP-2 is at its best from 6,000 rpm onwards – dreamlike performance!
The Aprilia RSV 1000 R focuses on balance: with a wider steering angle, the frame is stable and the side panels are thinner to facilitate riders' movements.