RIDE 5 - Free Pack 05
Dla niektórych ważna jest zwrotność i elastyczność, jak w modelu Suzuki GSX-R600 – motocyklu sportowym średniej wielkości, który sprawdza się zarówno na torze, jak i na drodze.
Dla innych liczy się przede wszystkim adrenalina i moc. Yamaha YZF-R1 z silnikiem R4 o pojemności 998 cc zaskakuje piorunującymi osiągami!