RIDE 5 - Free Pack 06
As a precursor to today's spirited naked bikes, the Triumph Speed Triple features a compact, essential design paired with a 1050 cc three-cylinder engine.
The BMW R 1250 R is designed to zoom through curves – this bike maximizes its 136 hp with minimal braking, entry, and exit times!