RIDE 5 - Free Pack 06
Triumph Speed Triple – ten protoplasta współczesnych pełnych temperamentu motocykli typu naked wyróżnia się kompaktową, minimalistyczną konstrukcją z trzycylindrowym silnikiem o pojemności 1050 cc.
BMW R 1250 R to motocykl stworzony do śmigania po zakrętach – pozwala wykorzystać moc 136 KM przy minimalnym czasie hamowania oraz czasie wchodzenia i wychodzenia z zakrętu!