RIDE 5 - Free Pack 06
Günümüzün canlı sade motosikletlerinin öncüsü olan Triumph Speed Triple, 1050 cc'lik üç silindirli bir motorla birlikte kompakt, esaslı bir tasarıma sahiptir.
BMW R 1250 R, virajlardan rüzgâr gibi geçmen için tasarlanmıştır. Bu motosiklet minimum frenleme, giriş ve çıkış süreleriyle 136 beygir gücünü sonuna kadar kullanmanı sağlar!