RIDE 5 - King of the Hills Pack
Triumph'un baş tacı Speed Triple RS, 3 silindirli, 150 beygir gücüne sahip bir motorla güncellendi ve artık bu keskin virajlarda gezinmek için mükemmel bir halde!
Monster Plus da aynı şekilde Ducati markasını daha da minimalist bir görünümle özetliyor; "süper neşter" KTM 890 Duke R ise virajlarda olağanüstü stabilite sunuyor.
MV Agusta ve Vyrus'un sınırlı sayıda üretilen iki modeli: sırasıyla Rush 1000 (bunlardan 300 model üretildi) ve yalnızca 20 örnek içeren Alyen.
Stelvio'nun keskin virajlarının ve dik tırmanışlarının üstesinden gelmek için oldukça hafif, hızlı ve ideal motosikletler. Ünlü dağ geçidinden ilham alınarak tasarlandı.