RIDE 5 - Racing Icons Pack
With the Racing Icons Pack you can race on a track which has been the scene of many memorable races, Estoril. The bikes in this package are real icons!
For example, the Suzuki GSX-R 1000 K5, which won the Superbike world championship in 2005, redefining what a maxibike could do. Or the Bimota BB3, a limited series, 4-cylinder engine bike with 2014's best components, and the iconic 636cc Ninja ZX-6R, which Kawasaki used to secure a place in the history of 600 supersports.
With a sharp, modern design, the BMW S 1000 RR introduced an engine that really thrives at high engine speeds. Dominate in the race with this sport bike and the Racing Modified version!