RIDE 5 - Racing Icons Pack
Zawartość Racing Icons Pack umożliwia ściganie się na słynnych torach wyścigów, Estoril. Te motocykle to prawdziwe ikony!
Na przykład Suzuki GSX-R 1000 K5, triumfator World Superbike w 2005 r., przekraczający bariery możliwości. Albo Bimota BB3, wersja limitowana, z 4-cylindrowym silnikiem na najlepszych częściach z 2014 i słynnych 636cc Ninja ZX-6R, którym firma Kawasaki zapisała się w historii zmagań 600 supersports.
Poza niebanalnym, nowoczesnym wzornictwem BMW S 1000 RR może się poszczycić silnikiem, który doskonale sprawuje się przy dużych prędkościach. Zdominuj wyścig tym supermotocyklem także w wersji Racing Modified!