RIDE 5 - Racing Icons Pack
Racing Icons Pack ile unutulmaz birçok yarışa sahne olmuş Estoril pistinde yarışabilirsin. Bu paketteki motosikletler gerçek birer simge!
Örneğin 2005 yılında Superbike dünya şampiyonluğunu kazanan Suzuki GSX-R 1000 K5, bir maxi motosikletin yapabileceklerini yeniden tanımlıyor. Veya 2014'ün en iyi parçalarına sahip sınırlı seri, 4 silindirli motora sahip motosiklet Bimota BB3 ve Kawasaki'nin 600 Supersports tarihinde yer edinmeyi garanti ettiği motoru ikonik 636 cc motor hacimli Ninja ZX-6R.
Keskin, modern bir tasarıma sahip BMW S 1000 RR, yüksek motor devrinde oldukça başarılı bir motor sunuyor. Bu spor motosiklet ve Racing Modified versiyonu ile yarışa hükmet!