RIDE 5 - Rebel Pack
Jump in the saddle and leave your mark on the tarmac with the RIDE 5 - Rebel Pack!
689cc not enough for you? How about 1077cc? We're not talking about any old bike, but a Factory: a name that guarantees great performance from Aprilia. And the Tuono V4 certainly lives up to its lineage. This hypernaked bike takes the racing features of a supersport and turns them up to 11 thanks to its new aluminium swingarm with lower reinforcement trusses.