RIDE 5 - Rebel Pack
Wskocz na motocykl i odciśnij swoje piętno na asfalcie dzięki pakietowi RIDE 5 - Rebel Pack!
Pojemność 689 cc nie wystarczy? Co powiesz na 1077 cc? Nie mówimy o byle starym gracie, tylko motocyklu firmy Aprilia z serii Factory, która słynie ze znakomitych osiągów. Tuono V4 kontynuuje tę tradycję. Dzięki nowemu aluminiowemu wahaczowi z niższymi wspornikami ten motocykl typu hypernaked cechuje się osiągami, których pozazdrościłaby mu niejedna maszyna klasy supersport.