RIDE 5 - Rebel Pack
689 cc yeterli gelmedi mi? 1077 cc'ye ne dersin? Herhangi bir eski motordan değil, Aprilia'nın harika performansını temin eden Factory'den bahsediyoruz. Tuono V4 de kesinlikle soyunun gerektirdiğini yapıyor. Bu aşırı sade motor, düşük takviye kirişlerine sahip yeni alüminyum kasnağı ile bir supersport'un yarış özelliklerini 11'e çeviriyor.