RIDE 5 - Short Track Pack
Wkrocz do świata motocykli z tak wspaniałymi pojazdami, jak 450 SMR: niebieskie siodełko i pomarańczowa rama to niepowtarzalny styl KTM, a jego 63 KM zapewniło zwycięstwo na 2022 AMA Supermoto.
Model TM SMX Supermotard Competizione to idealny przykład motocykla „wyścigowego” – stworzonego do jazdy po torze.
Jeśli wolisz sportowe skutery, Italjet Dragster 200 CC w wersji Racing Modified został zainspirowany supermotocyklami typu naked – jak one pompuje adrenalinę na torze!