RIDE 5 - Short Track Pack
TM SMX Supermotard Competizione, "yarışa hazır" motorların mükemmel bir örneğidir ve pist yarışları için idealdir.
Spor scooterları tercih ediyorsan Italjet Dragster 200 CC ve onun Racing Modified versiyonu, pistte bol bol adrenalin yaşamanı sağlayacak şekilde sade süper motosikletler düşünülerek tasarlandı!