RIDE 5 - Speed With Style Pack
Pakiet Speed With Style Pack sprawi, że poczujesz radość jazdy na motocyklach stanowiących połączenie imponującej konstrukcji z niesamowitymi osiągami na widowiskowym torze Fuji Speedway, gdzie pięknym widokom towarzyszą pompujące adrenalinę wyczyny na jednym z najtrudniejszych torów na świecie!
Jeśli kręcą cię edycje limitowane, nie przegap bezkompromisowego modelu KTM RC 8C o mocy 135 KM i masie zaledwie 163 kg. Jest też RSV4-X Trenta, model stworzony na 30-lecie pierwszego tytułu mistrzowskiego motocykli Aprilia.
Poznaj dwa modele będące hołdem dla minionych czasów: motocykl hypernaked Triumph Speed Triple 1200 RR z silnikiem odziedziczonym z modelu RS oraz MV Agusta Superveloce 1000 Serie Oro, maszynę zainspirowaną modelem MV 500, w którym w 1972 roku po raz pierwszy zastosowano aerodynamiczne skrzydła.
Jeśli marzy ci się coś, co przejdzie do historii, wypróbuj najnowszy motocykl sportowy produkcji Moto Guzzi: MGS-01 CORSA!