RIDE 5 - Speed With Style Pack
Speed With Style Pack ile manzaranın güzelliğinin dünyanın en zorlu pistlerinden birinin adrenalini ile birleştiği yer olan Fuji Speedway'in muhteşem ortamında tasarımı olağanüstü performansla birleştirerek motosiklet sürmenin keyfini yaşayabilirsin!
Sınırlı versiyonların hayranıysan sadece 163 kg ağırlığındaki 135 beygir KTM RC 8C gibi amansız bir pist motosikletini veya Aprilia'nın ilk dünya şampiyonasının 30. yıl dönümünü kutlamak için yarattığı aerodinamik RSV4-X Trenta'yı kaçırma.
Geçmişe saygılarını sunan iki modelin keyfini çıkar: RS motorlu hiper sade motosiklet Triumph Speed Triple 1200 RR ve 1972'de ilk aerodinamik kanatları tanıtan MV 500 modelinden ilham almış MV Agusta Superveloce 1000 Serie Oro.
Tarihten bir parça edinmeyi tercih ediyorsan Moto Guzzi tarafından en son üretilen spor motosikleti dene: MGS-01 CORSA!