RIDE 5 - Welcome Pack
After making your name in the Suzuka 8-hour race, the Honda CBR1000RR Fireblade is now available for you to cement your reputation in tougher endurance races.
If you prefer the charm of a naked bike, jump on board the MV Agusta Brutale 800 RR with its three-cylinder, parallel twin design and new side plates.
Last but by no means least, the Norton V4SV: a special edition bike created to celebrate the British manufacturer's centenary, drawing inspiration from the superbikes that compete in the Isle of Man TT, and leaving an indelible mark on the tarmac and on racing history.