RIDE 5 - Welcome Pack
Po rywalizacji w 8-godzinnym wyścigu Suzuka możesz umocnić swoją reputację, pokonując trudniejsze wyścigi wytrzymałościowe motocyklem Honda CBR1000RR Fireblade.
Jeśli wolisz urok motocykli typu naked, wskocz na MV Agusta Brutale 800 RR wyposażony w podwójny trzycylindrowy silnik równoległy i nowe panele boczne.
Trzeci pojazd to Norton V4SV: specjalna edycja motocyklu wprowadzona na rynek z okazji setnej rocznicy powstania brytyjskiego producenta. Czerpiący inspirację z superbike'ów używanych w zawodach Isle of Man TT motocykl odcisnął swoje piętno na asfalcie i przeszedł do historii wyścigów.