RIDE 5 - Welcome Pack
Honda CBR1000RR Fireblade, 8 saatlik Suzuka yarışında isim yaptıktan sonra daha zorlu yarışlarda itibarını sağlamlaştırman için şimdi mevcut!
Sade bir motorun cazibesini tercih edersen üç silindirli, paralel çift tasarımı ve yeni yan plakalarıyla MV Agusta Brutale 800 RR'a atla.
İngiliz imalatçının yüzüncü yılını kutlamak için yaratılan, Man Adası TT yarışlarında mücadele eden süper motorlardan ilham alan, asfaltta ve yarış tarihinde silinmez bir iz bırakan Norton V4SV'nin bahsedilen son motor olması, diğerlerinden geri kaldığı anlamına gelmez.