RIDE 6 - 101 Starter Pack
Spark din rejse i gang for fuld fart med 101 Starter Pack! Fem motorcykler, som står klar ved startlinjen, et nyt karriereområde og White Pine - Kart-banen – den perfekte kombination, når du vil starte med stil!
Nogle motorcykler bliver dit startpunkt på banen og nøglepunkter, hvorfra du kan begynde dit ræs.
Du kan mærke det, så snart du sætter dig på den lette Aprilia RS 457 Trofeo, der er designet til det løb, den er opkaldt efter. Den er ikke kun skabt til at være hurtig, men også til rendyrket konkurrenceræs.
Husqvarna FS 450 sætter dine reflekser på prøve i snævre sving, mens den tre-cylindrede Triumph Trident 660 giver dig balance og kontrol.
Og hvis Suzuki TL 1000 R Racing Modified med sin V-Twin-motor føles rå og kraftfuld, så hjælper supersportsmodellen Honda CBR 600RR HRC dig præcist gennem svingene.
Forvandl asfalten til en ægte baneoplevelse på White Pine - Kart-banen, og få adgang til et nyt område i din RIDE 6-karriere!