RIDE 6 - 101 Starter Pack
Rozpocznij przygodę na pełnych obrotach z pakietem 101 Starter Pack! To aż pięć motocykli gotowych do zmagań, nowy obszar kariery oraz tor White Pine - Kart: doskonały zestaw, dzięki któremu przystąpisz do rywalizacji z klasą!
Niektóre motocykle pozwalają odcisnąć piętno na rywalizacji już na starcie, stając się fundamentami twojej dalszej przygody.
Gdy tylko wskoczysz na lekką Aprilię RS 457 Trofeo, od razu zrozumiesz, że to jedna z tych maszyn. Ta zaprojektowana z myślą o pucharze markowym konstrukcja nie tylko osiąga zawrotną prędkość, ale jest też w stanie naprawdę namieszać w wymagającej rywalizacji.
Husqvarna FS 450 sprawdzi granice twojego refleksu na ciasnych zakrętach, a trzycylindrowy Triumph Trident 660 zapewni ci doskonałe prowadzenie i równowagę.
Podczas gdy Suzuki TL 1000 R Racing Modified z silnikiem V-Twin emanuje dzikością i surową mocą, supersportowa Honda CBR 600RR HRC poprowadzi cię precyzyjnie od krawężnika do krawężnika.
Zamień jazdę po asfalcie w prawdziwie wysokooktanowe przeżycie na torze White Pine - Kart i odblokuj nowy obszar kariery w grze RIDE 6!