RIDE 6 - 101 Starter Pack
101 Starter Pack ile yolculuğuna tam gaz başla! Yarışa hazır beş motosiklet, yeni bir Kariyer bölgesi ve White Pine - Kart pisti: Şık bir başlangıç için mükemmel kombinasyon!
Bazı motosikletler, pistteki kariyerinin gidişatını belirler ve yolculuğunun başlangıcı için kilit önem taşır.
Hafif Aprilia RS 457 Trofeo'yu sürdüğünde farkını hemen hissedeceksin. Aynı adı taşıyan turnuvasında kupayı kaldırması için tasarlanan bu motosiklet sadece hız için değil, gerçek rekabet için üretilmiştir.
Husqvarna FS 450 ile dar virajlarda reflekslerini sınarken üç silindirli Triumph Trident 660 sana denge ve kontrol sağlayacak.
V-Twin motoruyla Suzuki TL 1000 R Racing Modified güç ve dayanıklılık hissi verirken supersport Honda CBR 600RR HRC seni şaşırtıcı bir hassasiyetle sınırların içinde tutacak.
White Pine - Kart pistiyle asfaltı gerçek bir deneyime dönüştür ve RIDE 6 kariyerinde yeni bir bölge aç!