RIDE 6 - Credits Multiplier
RIDE 6 - Credits Multiplier forøger antallet af kreditter, du tjener efter hvert løb. Brug dem til at købe flere motorcykler, komponenter og tilpasninger, og skab din helt egen køreoplevelse - hurtigere end nogensinde før.